Fortfarande hos Glass ida !

Kvällen var nice ! Vi gick och hyrde film ,17 Again jag trodde faktiskt att den skulle va sådär men den va väldigt bra ! Haha vi var lite hyper efter det , vi spela kort och hade as kul ! Vi låg på golvet och nästan somna . HAHA !
På morgonennså vet jag inte riktigt när ida vakna men halv tio sa hon och jag får väl tro på na ;) Jag vakna typ halvtolv tydligen xd Vi åt frukost typ direkt för båda var hugriga ,Ida förstår jag va hungrig :P Vi tog på oss lite kläder och fixa till oss lite. Gick ner och lämna filmen. Nu dunkar vi lite musik (okej det ärr låg volym men shiet the same xd ) Nice äre iallafall , vi ska nog snart ta bussn ner till halvars  GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSS!!  Är skit sugen hihi så jag tvingar nog ner ida snart ! :D Gud va långt och lite onödigt inlägg jg har kul men jag vet inte varför..................... Hehe men bye bye på er ! ;)

pusssss / julia

HAHA! En lite cool grej Halvard och Halvar har namnsdag idag haha va lite coolt och vi som ska till halvars ! :D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: idis :d

Hihi, :D älskar dej! <33

2010-05-14 @ 15:03:06
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0