freeeeeedaaaag :DD

Jag älskar fredagar då vte men at en dag till i skolan sen får man sova ! :D

okej skolan är faktiskt rätt så rolig på fredagar alla är typ alltid på bra humör och jao garvar gör man ju som vanligt men det gör inget tycker jag ^^

På idrotten körde vi fotboll , det är inte så kul med klassen faktiskt , det var fucking jävla varmt :o Fast jag ska inte klaga :D Det är as nice väder ute har vart nästan helöa veckan egentligen såååå gött ! Sommaren är snart här känns det som :D Jag älskar solsken när det är såhär varmt okej man svättas och kanske luktar lite svätt men det får man ta på sommaren för det är så skönt ! Jag har sjuuukt ont i benet ! :o Jag och elliot va i närkamp på fotbollen han sköt/sparka mej på mitt ben det är typ fyra blå märken värsta boll märket och svullet men det gör inget haha jag va lite sur på han men jag överlever det :P

Förlåt elliot xd

Jag kommer egentligen inte på nått mer att säga? Haha jag är så seg.

En sak måste jag ha sagt , Om inte jag svarar på sms så äre för att jag sparar har typ 400 nått kvar hihi jag gillar att smsa ;)

Jaaa det var nog allt hoppas jag , nån bild har jag typ ingen bra så ni får klara er utan ;)

Pusss ! / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0