helg igen ! :D

Craaaaaazy dag asså :P men rolig haha gjort massa kul eller okej skolan är inte kul egentligen men sittar man bredvid albin så blir allt kul fy faan albin matten ! klockren asså ;) Haha okej asså jag vet inte men jag orkar typ inte berätta om dagen :P
Haha men den va sjukt kul iallafall :D
På idrotten så hade vi friidrott och det av kul ! Jag har blivit bättre på saker :D
Kula - 7.80
60 m - 8.08
längd (lyckades jag inte bra med ) - 2.80 :P Mitt längsta är tre xd men det va faktiskt motvind så det av lite svårt att springa :P
Men jag har blivit bättre på kula och 60 meter :D

jag och ida hade as kul på profilen asså, hon är så sköön den människan älskar dej bästa vän och storasyster :*
på bilden guuuuud va kul det va ,vi skulle rita ansikts profil och självklart så failar jag haha fan va kul det såg ut men jag blev rätt nöjd tillslut :P

Hem och fixa till mej lite byta från mjukis till en skjorta och leggings.
Åka till stan och lyssna på när niorna i Kunskapsskolan ha en rockkonsert okej dom va rätt dåliga ? Men modiga att våga gå upp på scen och bjuda på sej själva tummen upp ! Sen till Bachus eller hur det stavas och äta planka ! :D as gott för fan!
Nu hem och sitta vid datan :P Okej det va lite kul när jag skulle in på konsum och köpa min älskade salta pinnar jag kom inte ut ur bilen? HAHA  sen märkte jag att jag hade bilbältet på mej ffan va bäst jag är :P
Så sitter jag här och dunkar musik, okej det blev endel jag skrev men såå äre ;)
Så här failat ritar jag :P


Jag gillar skjortor :D Så här såg jag ut då ;)

Kommentarer
Postat av: idis :D

Söötisen!

Haha sjukt rolig dag :D

love ya! <33

2010-05-08 @ 17:58:47
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0