hemma efter ett lång dygn ;)

Emma kom till mej nån gång vet inte när :P Vi gick till konsum och köpte svull :D
Tog bussen till Greby ,anton kom sen vi hade väldigt kul ! Vi åkte till blacka till therese och nathalie vi körde kubb :P Jag och anton vann :D Vi satt och prata massa ,han gubben var lite läskig :o HAHA ! Fy fan alla mygg ! Jag har typ fem myggbett på varje ben och massa på andra ställen xd
Vi åkte hem vid halv elva Anton gick hem då , Emma och jag skulle se på film men vi satt och snacka till typ halv ett sen satte vi på Pretty Woman fast vi somna typ i slutet , vi som sa att vi inte fick kolla på bara en film men va gjorde vi ? kolla på en haha. fast vi kolla på en film sen på morgonen.

Jag vakna typ vid tjugo i tolv eller nått tror jag det va ,anton hade messat och frågat om han kunde komma :P
Så han kom typ direkt. Kolla klart på fjorton suger sen brottades emma och anton :P Jag satt och kolla på garva lite då och då. Hihi sen åt vi lite mat och satte på The last house on the left men vi hann se typ tio minuter sen var jag tvungen att gå till bussen anton gick hem då med.

Åkte hem och bytte kläder och sminka till mej lite.
sen åkte jag till Norsholm med sebbe och anton för dom skulle ha match.
Träffa felix så han och jag stog och snacka massa innan matchen .
Gick och mötte albin och älskling typ vid brasken.
Vi kolla på Matchen Norsholm förlora med 1-5 tror jag. Dom var bättre än vånga för vånga hade förlorat med 8 - 1 men jaja xd

Vi hade fan as kul i bussen hem :P
Jag Albin och älskling gick och hämta albins cykel sen gick vi hem till albin,satt och kolla på tv haha dom är för sköna dom där två !
Imorn är det friidrotts dag det kommer nog bli sådär ida ska inte va med :O
Jaa men jag säger imorn hur det gick och bla bla , jag struntar nog i att träna imorn för jag har ont i benet ! Hehe :P

Pusssss ! / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0