Hemma ...

Jag har kommit hem från stan. Det var såå himla gott med glass ! :D Tack ida för ett skitroligt Dygn ! Älskar dej <3
Nu sitter jag här hemma och svullar lite (A)



Pappa och Mamma var så snälla dom hämta min mobil idag !!!!!!!!! :D
Snacka om skillnad nyss hade jag en as tjock och stor Nokia så går man till en liten Sony Ericsson haha känns lite konstigt Men me like my mobail :D

Jag är lite trött men jag rycker nog upp mej lite ,sitter och lyssnar på härlig musik ! Som Fifa World cup låten 2010 as bra ären ,därför får ni lyssna på den här och nu !




Liten bild på mej och Ida vi är så söta ^^ ;)



Pussss / Julia

Kommentarer
Postat av: idis :d

love yaa most of all! <3333

2010-05-14 @ 18:34:51
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0