Hyper dag !

Jag har verkligen vart Hyper idag ! Detta kommer nog bli ett kort inlägg jag orkar inte med att blogga just nu känner jag ! Skolan var väl rätt kul. Felicia varför är vi osams gämnt ? :O Dagen tillbringades med en massa olika personer men hela dan med bästa felicia :D Alla jag av med men dock inte på sammagång : Felicia, bull , Emil, Tobbe och Olle ;) OKej jo nästan alla samtidigt fast ändå inte riktigt om ni fattar va jag menar ..... Kul dag iallafall jag har garvat sjukt mycke men jag vet inte riktigt varför :P Trött som fan är jag och vi har heldag imorn asså palla !!!!!! Okej musik är kul men vi har vart hemma alla profil dagar börjar bli lute trött asså en hel dag sjunga och spela och lite teori man får sjukt ont i huvet efter ett tag asså ! Jaja fan jag ska möta kudden snart , as trött xd puss och hejdå / Julia




Kommentarer
Postat av: Bull :) <3

Gud vilken snygg rumpa man har då. eller INTE ! :D<3

2010-05-12 @ 17:22:58
URL: http://rebecckaah.blogg.se/
Postat av: felicia zavodnik :)

hahahaha den bilden asså xd <3

2010-05-15 @ 20:28:46
URL: http://jambal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0