iiiiiiiiii!!!!

OM ni undrar varför så konstig rubrik så är det för att jag har fucking ont i ryggen ;o sen kom jag på pga av Bivia att det är ju Marley Konsert nästa lördag fan va nice !!!!!!!!!!!!!!!!! Idag har jag inte gjort nått änsålänge, jag vakna typ vid halv elva det av skönt att få sova. Nu fösrsöker jag hitta nått att ta på mej ;) Dunkar musik om man säger så jag tror att det höra ända till köket faktiskt :P Felicia kommer sen tror jag ;D Och om det går som jag hoppas så drar vi till Norsholm till Olle sen :) hihi kul dag gissar jag på :D Jag är ovanligt glad fast jag har vart så trött denna vecka hihi det rä väl bra . Måste fixa mej vidare nu ...

Pussss ! / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0