jobbigaste dagen i veckan....

Onsdagar är så himla jobbiga no två gånger och mirsada tre gånger i rad xd OKej börjar vänja sej men sjukt jobbigt och så äre konstigt ? Man får typ alltid ont i huvet på onsdagar ? :P Rasterna är alltid kul ! När jag kom hem så satte jag mej och plugga direkt. Och åt mat sen åkte till träningen nästan direkt. Efter träningen så åkte alla 96 er : Frida Matilda jag Emma och Paulina hem till paulina vi skulle snacka massa om va vi ville göra med pengarna som vi har :)
Haha alla vill Boda Borg ^^ herregud vi kul vi hade vi satt där från sju till 8 hihi as kul ! Sen hem prata lite med bivia i tellen duscha och sen äta nått. Nu sitter jag här och lyssnar på fin musik. ni måste lyssna ! As fina <3






jag tycker dom är jättefina !

puss och kram / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0