ledig dag :D

Kvällen med felicia albin och älskling blev sjukt skön ! Jag älskar sånna kvällar felicia du vet nog va jag menar ;)
Dom gick typ halv elva , felicia och jag var as trötta men vi satt uppe ett tag och kolla på Kjell haha såå bra kjell in my heart ^^ Kolla på Hitta Nemo sen haha den var as länge sedan :P
Sen somna vi båda två :)

Vi vakna typ vid tio jag iallafall jag hade fått ett sms från bästa bull miss you <3
Hon är ju i Turkiet och roar sej xd
Vi kolla klart på Hitta Nemo för vi hade inte sett klart den :) Albin ringde vi fixa oss och gick med honom upp till anitas och köpte mjukglass :D
Vi ringde älskling men han va sjuk :o Jag smitta nog honom lite tyvärr han va förkyld och det är jag med hihi sorry honey (a'

Men jaa vi gick hem och kolla på film haha vi var as sega :P Jag iallafall, albin herregud du är lite seeg men skönast :P

Felicia när du är flum jaa va ska jag säga man kan bara garva :P Puss <3

Felicia åkte med bussen 14.21 albin drog hem med jag gick in och satte på film , försökte sova lite gick sådär xd
Jag är as trött men pallar inte sova ,skola imorn igen , foto ! Måste ju kolla va jag ska ha på mej :o Det kommer bli svårt känner jag på mej...
Ska typ äta lite snart höres !

Puss ! / julia

Gammal bild !

Kommentarer
Postat av: felicia zavodnik :)

japp vet vad du menar,, och ni är sjukt JÄVLA sööööta tesammans.. och ni ska inte sära på varrann.. för ni är dem som hör ihop.. om du fattar vad jag menar. :D puussss <333

2010-05-26 @ 21:00:23
URL: http://jambal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0