lördag kvällen lyckad ?

Joo det tycker jag :D Felicia kom typ vid tre ,vi laga lite mat och dampa haha fan va vi garva :P Vi satte oss vid datan som vanligt vi hade tänkt va med olle men han orka inte . Vi åkte och köpte svull ;) Haha garva som fan i bilden xd Datat igen och sewn typ vid åtta så messa olle att han palla va att vi kunde komma till norsholm men felicia skulle typ hem då, jag skulle hänga med till kimstad och vänta där med felicia sebbe messa han åkte med ;) Vi åkte till stan med felicia hem :P Haha fast sebbe och jag följde henne bara sen åkte vi hem igen . Guud vilken tur vi hade ! Bussen från felicia kom typ 21.35 vi ,tåget gick 45 vi skulle aldrig hinna och nästa tåg skulle gå en timma senare ! Men som tur va så gick vi och kolla när nästa tåg gick och då såg jag att tåget gick 22.01 :D Och guud vilken tur !!! åkte tåg hälsa lite på therese Nathalie och deras kompis fia :) Sebbe och jag hade sjukt kul i tåget och bussen :P PÅ kimstad station var Dg vi prata massa med honom det satt en massa roliga killar lite frmaför oss dom va fan roliga :P Sebbe följde med mej hem okej tydligen fick han inte det men det sket vi i :P Vi satt och snacka oh massa sen vid halv tolv va han tvungen att dra så nu sitter jag här och tänkte starta en film , vilken vet jag inte men nån hoppas jag det blir....

Puss på den här dagen asså :D /Julia


Bara för att sebbe va med denna dag så får det bli en bild på han :> <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0