lördag morgon

Jag älskar verkligen att sova det är så skönt särsilt när kroppen går med på att sova länge.
Jag vakna vid fem imorse av att en jävla geting va på mitt fönster över min säng så jag gick upp och slog ihjäl den xd våga inte slätta ut den för dom vågar inte jag röra! Men jag somna om som tur va. Så jag vakna vid typ tolv igen och låg kvar till 20 över sen gick jag upp och satte mej här.

Idag blir det att sova med Emma :D
Det kommer nog inte bli så mycket uppdatering då så ni vet.
Jag gissar på att anton säkert kommer komma förbi en sväng :)
Emma och jag ska köpa svull sen och ha typ film lan tror jag haha klassiker för henne och mej ;)
Hehe men jag tror jag skriver lite på söndag :D

Pusss ! / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0