måååndag.

Tog eb lite dusch på morgonen, skönt att vakna ordentligt till ^^
Fixa mej och drog till skolan , vanlig måndag typ hände inte så mycket.
Vi träna musik så vi slapp nästan B språk ^^
Vi ska ju ha konsert imorn då ;)
Skolan var väl helt okej inte så mycket att berätta om den då men.
Hehe gick men anton och felicia till konsum på matrasten och anton köpte två burkar glass xd
Jag orkar inte skriva för dagen var typ helt ointressant ? xd

Jag tror att det kommer lite folk om några timmar för lilla mamma fyller ju år idag ^^
Grattis mamsen ;)
skriver mera sedan

puss / julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

hälsa grattis från mej! :)



sv: tack så mycket :) jag vill se din klänning sen! <333

2010-05-31 @ 16:51:47
Postat av: idis :d

fan jag glömmer alltid skriva att jag det var jag som skickar kommentarerna! XD <33

2010-05-31 @ 16:52:20
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0