måndag igen då .

Skolan var faktiskt helt okej , Vi slapp B-språket idag för vi skulle göra nån sak som skolan hade beställt hihi det va lite kul ! Jag fattar inte vad som har hänt med mina knogar asså ? Helt blåa och torra kliar som fan !
Det va as kul på lunchen asså ! Jag Felicia Anton Olle och Ida gick till konsum och köpte as mycket svull ! Massa godis inte bra men hehe ska sluta snart :P
Avslutning med Helen idag sjukt kul vare ! I gruppen var jag med dom bästa : Felicia, Sebbe , Anton , Lennon och lisa :D Hihi as kul vare garva som bara fan ^^ Jag tänkte gå och ta en macka och sen kanske sova en liten stund för att orka träna xd typ avslutningsträning idag "/ Vi får köra med 97:erna men as kul att ingen av dom typ vill ha oss där -.-' Jaja vi höres later !

Pusss / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0