me love fridays :D

Rolig fredag måste jag säga :D
Älskling sjuk idag med hoppas att han är bättre imorn :D
Det hände egentligten inte så mycket idag med dagen var rolig ändå ^^
Skratta typ på alla lektioner xd
Det gick ju sååååå bra för oss påIdrotten haha ! Vi körde poänboll jag var med Olle Anton Ida Frida Lennon och massa när vi skulle skjuta bollarna i målet så träffa vi stolpen hela tin -.-
Fast det va rätt kul :P
Jag fick damp sen hehe jag får damp när ingen hjälper till och när vi förlorar så då ger jag upp tyärr är jag sån .
Hehe bilden kul fast ja skar mej det gjorde ont xd Fast jag var nog inte ensam.

Felicia kommer hit snart ska va lite sen åker hon till Linus och jag vet inte va jag gör sen .

Får kolla runt lite
puss / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0