Minneskonsert 2010 !!!! :D

Herregud ! Asså det här var den bästa kvällen på länge fy fan va kul det va måste jag säga ! Jag var med massa roligt folk Hela tiden med bästa bull :D Sebbe är sjukt rolig att gå på konsert med måste jag säga fan va kul vi hade !!!!!!!!!!!!! Måste göras om nästa år ! Haha vi gjorde en massa kul . Va lite med Frida och therese också ! Och tjata på albin och david att dom skulle komma men de orka inte xd Man garva som bara fan om man säger så hihi sjukt kul dag ! Sebbe och jag stod och Dansa och sjöng till Kalle baah fy fan va nice ! Vi kunde typ alla låtar medans becca försökte hänge med så gott det gick haha så söt är hon ! ^^  Snacka om att man har ont i fötterna och ryggen efter all dans men det vart det värt !  Sista bandet stog jag,sebbe och dansa till alla låtar och efter det kunde jag typ inte vika min fot haha. Sen när det var slut messa David och fråga om jag va med nån han kom :D Så kvällen blev med Älsk, Albin becca och sebbe också sjukt kul ! :D

Okej ,det blev typ inga bilder för det tänkte jag inte riktigt bra men det här minnet kommer aldrig att försvinna inte heller förra årets då hade felicia och jag också sjukt kul ! Men lite blev det ;) Massa flum xd









Haha vi ser bara lite flumma ut ! :P


Fett kul va denna dag längtar redan till nästa ! :D <33333
Och en sak till det va skit fint väder asså minst 20 grader i solen fy fan va skönt och dagen innan hade det vart svart och regnigt kan man ha sån turr det va ju 30 års jubeleum också !
Fast det börja regna på kvällen men då va det redan slut så det gjorde inget lyckad dag !

pusss / Julia

Kommentarer
Postat av: Bull (Y)

HAHAHAH ! Sjukt kul ! Jag försökte sjunga med i låtarna . Det såg lite kul du och sabbe stod där och kunde hela texten och så kommer jag där lyssnar aldrig på dom xd HHAAH! Kvällen var sjukt bra ! ÄLSKARDIG ! Men jag ska döda dig för bilden på oss <3

2010-05-16 @ 15:29:56
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0