nemen tjeeeena

Jaha måndag igen , idag har vart en riktig humör dag haha ena stunden va jag skitglad sen as arg sen garva jag as mycket ? fan va knäppt men så äre väl ^^ Skolan va helt okej , slöjden va kul fan vilken panik jag får när folk kiklar mej ! Anton höll mej och sebbe och Elliot kikla mej fan va jag skrek jag slog dom nog lite med men herregud vilken panik :P Haha men kul va det iallafall. Vi sluta vid 14.10 idag gör vi alltid på måndagar as skönt, olle hängde med mej för han skulle vänta på att tbbe sluta. Dom är nog hemma och äter sen skulle dom komma till blacka så det blir att träffa dom :) Herregud va jag är seeeeeeeeeeg , jag är as trött men samtidigt på as bra humör ? haha :P
Nu kom och jag och tänka på min lilla älskling han va sjuk idag, inte träffat han på hela helgen ? :O
Hihi mina älsklings ord till han: Jag älskar dej :D okej nu måste jag nog fixa till mej lite innan jag går ut :P

Pussssss ! / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0