Så jädra nice !

JAg tyckte valborg va as kul :D Det blev absolut inte så nån av  tänkt men det va kul ändå :P Vi gjorde istort sett ingenting :P va ute lite och promenare bädda och låg mest och snacka :P Jag orkar verkligen inte berätta om allt men jaa det va kul iallafall bilder kanske kommer senare . Jag älskar kvällar när man har rätt sällskap om ni fattar va jag menar ;) Älsklingen är sötast bara så ni vet ! <3 

Idag så vakna alla olika tror jag :P jag vakna sist tror jag eller jaa för albin satte ju på Riverside Mother fucker i mitt öra -.-' haha fast det va kul ! Jag ska bara dega idag sköönt !

Men roligt dygn tycker jag och förresten pojkarna va jätte bra när dom spela ;)


Pussss / Julia

Kommentarer
Postat av: Storasyster<3

Shiiiit kul vare! Chebaba! HAHA XD

puss för en skitrolig kväll! <33

2010-05-01 @ 19:11:45
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0