Tisdah

jaaa skolan som vanligt. Hände typ asså inget ? No är tråkigast hade det första timmen ! haha fast svenskan va kul för ida är så rolig :P
Gud jag tror jag tänker för mycket och ibland tänker jag inte alls ? När jag bara tittar på dej blir jag så grymt arg på mej själv!

Okej jag ska inte babbla om allt det där nu. 
Jag sitter här vid datan och fryser för att jag gick till cykelsaken och skulle fixa för jag har gjort punka på mammas cykel hehe. Men han va inte där sen kom han ju aldrig -.- Jag vänta i en timma och guud va kallt det va :P

nu sitter jag här och jag måste verkligen försöka plugga lite franska men det är så jobbigt !

min tråkdag :P

Puss / Julia


Bästa vän <3

Kommentarer
Postat av: felicia

Älskar dig me .<3

2010-05-11 @ 20:44:49
URL: http://guzzarnasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0