toorsdag seg dag .

Idag så va dte skolfoto. Jag hade värsta brottom xd Jag locka ju håret igår men idag när jag vakna så va det inte dirket likadant xd Så jag fick typ göra om allt :P
Det tog ungefär en timma.
Jag var klar typ åtta Ida kom kvart i haha jag fick skitbrottom vid åtta så hade jag inte tagit på mej Mascara
Så jag fick skynda mej packa ner smink locktång springa och borsta tänderna.
Haha kl tio över när vi skulle gå så kom jag på min skåpsnyckel !
Fan asså xd Jag hittar den inte varför ska jag vara så slarvig åhhh !
Får leta mycket och noga hoppas att den är i bilden !
Om den inte åkte ur hos läkarn -.-
Skoldagen var väl rätt så bramitt humör är cepe xd
På musiken fick jag fucking ont i magen och då vart jag arg
Så jag drog hem efter musiken jag hatar att ha ont i magen säger jag bara...
Nu så jag är hemma men det blir nog skola imorn.

Match hoppar jag över as ont i benet ;o

Vi höres later !
Puss /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0