torsdag och det betyder profil!

Fy fan va trött jag va imorse ! jag gick upp as sent , men jaa så får det va ibland men inte en hel vecka ? ;o yeah yeah back to the day ;) Torsdag idag betyder musikprofil ! Fast första hade vi ju lite andra lektioner. Först svenska och jag jobbar med ida och det är sjukt kul :P Sen So då mådde jag verkligen skit ! Huvet ville bara trycka ihop sej och jag ville bara sova och jag kunde inte direkt sova på so:n Anne skulle se direkt :P
Men sen på engelskan blev jag skit pigg jag garva typ hela tiden haha ! Martina är lite skön hon.
jaao sen mat och tråkig musik för det suger verkligen att ha gunnar ! Han är cepe han kalla Frida madde emelie Lisa och karin för dumma i huvet för att dom satte på förstäraren och det va skit högt ljud ,hallå det kunde ju inte dom veta sur blir jag ! Jaja efter det så va det profil och det va en ny kille där David hette han han va lite cool . Han hjälpte oss massa han va hos oss hela tin :P Gruppen jag är med i asså :Sebbe Ida Therese sabina och Rebecca om ni inte kommer ihåg ;) Hihi det va lite kul ,jag ska sjunga själv på låten vi ska köra nu ;o  Vi får se hur det går :P

Jag har kollat på andra avenyn sista avsnittet jag missa ju det igår ,det va as bra :D

Jag visstet !
Jag tänkte gå och ta något att äte och det var nog allt jag har att säga om dagen so far ,,

Pussss / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0