verkligen seg dag ?

Herreguuuuuud ! Jag är verkligen skit trött jag borde verkligen lägga mej att sova ett litet tag men orkar inte "slösa" på dagen okej jag har egentligen inget att göra sebbe fråga om jag ville träffa han och emil förut men orkar inte xd Bivia skulle ha kommit hit tror jag men nehe tydligen inte , Jag skulle ha sovit med Emma men jag är så trött och då skulle detb inte blivit kul för henne och jag orkar inte idag känner jag .

Men till dagen , Profilheldah idag , sjunga as mycket men det gick bra , fast jag orjar verkligen inte göra nått ! Haha steffi och jag kom på bästa grejen, man satt på en sån där sandlåda vet ni en blå den här gången haha det var skitkul men ni skulle inte fatta om jag skrev vi garva som fan iallfall HAHA. Ida är bäst att hon står ut med mej asså :P haha älskar dej gumman<3 Vi har en ny musiklärare kan man säga , han heter David han är lite skön fan. Han är väldigt bra , vi körde nån trum grejs med honom massa satt och spela lite ni vet sån "afrikansk" musik med bongo trummor eller va dom heter , och några dansa takt det va skit kul hihi jag tänkte att jag skulle försöka städfa till mitt rum lite grann, sen lägga mej i min bäddsoffa och bara kolla på film och kanske sova lite hihi , Min dag just nu. Jag blir lite smått iriiterad på mej själv varför är jag så trött hela tin varför glömmer jag allt varför tänker jag inte till ? Jag är knäpp , skolan börjar gå neråt fan va sur jag blir asså jag måste börja skärpa mej nu.... Fyra veckor ungefär kvar i skolan det får jag fan ta och klara jobba hårt ! 

pussssss / julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0