yeeah !

Kvällen blev ritkigt bra !

Jag och felicia hade as kul men det kan man ju gissa ^^
Diggar ! xd


När hon åkte till Linus kom sebbe :)
Albin ringde han hade as tråkigt xd
så han kom . Vi hade väldigt kul måste jag säga
Vi kolla på film fast satt mest och snacka hhaha xd
Albin drog typ vid halv tolv och sebbe typ halv två ? xd

Jag gick och la mej då var as trött.


Idag vakna jag vid typ kvart i tolv okej jag kunde ha sovit mer men jag skulle ju gå till tvätten och kolla
på Sebbe erik Albin och älskling ^^ dom är ju så duktiga :D
Nu sitter jag hemma och kollar på Tramsgänget haha klockrena asså !

Älskling sover här idag är det  tänkt ^^

puss ! / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0