1+1 = 2

Hello bloggen !
Skolan va väldigt kul idag !
Hemkunskap , baka bullar som blev jätte goda.
Så nu måste jag baka bullar här hemma snart :D
Sen Idrott , Vollyboll och idag gick det verkligen skit för mej.
Kunde inte slå elle nått.
Jaja det är kul iallafall ^^
Sen va det mat och sen Franska.
Klar med det där nu äntligen , asså vägbeskrivningen det va inte så svårt som jag trodde :P
Sen profil , den va rätt kul , nu finns det ju inga instrument där nere för att dom håller på med musikalen , men det av kul iallafall för Jenny jag Ida och Sabina körde en låt som Jenny och jag ska sjunga ^^
Teardrops on my guitar - Taylor Swift



Det kommer bli skit bra tror jag.
Och så har vi ju don't stop believen.
Den är så bra !
Sen när jag kom hem så hitta jag lite mer kläder jag tog från pappa (a)
Han fråga om jag hade mer plats i garderobem ...
Jag bah öh ja , det finns alltid plats ;)
Efter det satte jag mej med min bror och te och kolla på en Pink Floyd Konsert.
Det va lite bra faktiskt.
Det va grymt iallafall.
Men ska dra till bull ett tag nu :)
Hare gött puss oh hej.

skäggggg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0