Bad Romance

Hallojsan bloggen !
Vi fick sluta lite tidigare idag.
Hade musik sista körde takt idag.
Alltid kul ^^
Så vi fick sluta typ tre.
Jag gick hem till felicia och skulle kolla på hennes rum.
Det va as snyggt !
Sen gick jag hem och kolla klart på Robin Hood , den va bra!
Nu fick jag lite lust att kolla på den teknade (a) Så ska nog ta och göra det :$
Sitter och lyssnar på : Don't Stop Believen , jag kan inte tröttna på den ! ;o
Tycker den är grymt bra !
Albin ringde mej när filmen nästan va slut så vi va ett tag.
VI gick till shell och lämna filmen , köpte lite godis.
Sen gick vi omkring .
Hahahahahahahahaahahahaha sen gjorde jag en sak som både albin och jag garva som fan åt , men det tar vi inte upp här xd
Sen gick vi hem till sebbe.
Vi satt och snacka sen gick vi ut och gick i skogen , det va fett kul men klantig som jag är och osmidig så halkar jag och ramlar hela tiden , så det va inte så stadigt :P
Sen gick alla hem vid typ sju , vi skulle plugga -.-
Nu har jag verkligen gjort det !
Och märkte en lite sak , jag kanske behöver brillor , testade mammas såg mycket bättre i  dom så vi ska kolla det på jullovet sen .
Hehe vart ett rätt långt inlägg ^^
Vi hörs nog senare hare gött puss oh hej .

skäggg


haha så ser jag ut i brillor :P

Kommentarer
Postat av: idisssssssssssssssssssss

alltid kul med långa inlägg :*

2010-11-09 @ 15:11:21
URL: http://pprassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0