cheese

God morgon !
Vaknade klockan tolv av ett sms och att telefonen ringde.
Satte mej vid datan och satte på lite chill musik.
chill

Ska gå och ta en lite macka eller nått , sen ska jag duscha, senare sen så drar Jag till Bull tror jag ^^
Eftersom jag inte har så mycket att skriva så gör jag som emelie.
Ni kan få se min önskelista.
Jag har tänkt på nu ksa jag försöka göra så den inte blir så lång för då kanske man får det mesta man vill ha ;)
Men man kommer på så mycket saker så , så kort blev den inte xd
Men jaa för typ 2 år sen hade jag uppåt 40 grejer xd
2½ A4 sida xd

Julias Önskelista 2010.

1. Laptop
2.Plattång
3.Pengar
4. Presentkort ( dom som känner mej vet va jag brukar gå in på , typ Gina , Carlings massa )
5.Foundation Mousse , 12 sand.
6.Adidas väska
7.Barcelona säng sett, jag vet inte va det heter :P
8. Barcelona tröja , messi
9.Lime Gröna badlakan.
10. Kamera

Sen lång är den kanske inte men ändå inte kort.
Men hare gött skriver nog mera senare sen !
puss oh hej


skägggg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0