Dill & sourcream

Halv nice dag idag. Inte så mycket i skolan som var nice asså men efter skolan va det as nice :D
Först IUP fick se lite hur vi låg till i ämnena och sånt ni vet sånt man gör innan utvecklingssamtal
Sen fick vi tillbaka engelska provet med , VG :D
Fast inte helt nöjd kunde ha fått bättre, aa grammtik är inte min starka sida.
sen Bild , profil , lunch sen matte prov ;o
Det gick verkligen skit.
Jag fick fyra poäng.... Men va fan jag fattar inte ett skit oftast när Mirsada förklarar nått...
Sen No och So .
Äntligen helg !
Va med Albin Ida och felicia till typ sex eller nått , sen kom älsk.
Vi körde anden i glaset ett tag ,ganska kul.
Sen så drog vi ut typ kvart i 7 för felicia och ida skulle hem då.
Vi som var kvar drog till konsum , albin köpte glass sen gick vi in till mej igen och kolla på American Pie 1.
Sen efter filmen kom vi inte på nått att göra så dom drog.
Älsk fick sin present idag med hehe , han fick biobesök med mej och ett läderarmband det va grymt snyggt på han !
Nu sitter jag här med världens huvudvärk och ska nog gå och lägga mej tidigt.
Är ju träning imorn med.
Ska försöka att inte sitta så mycket vid datan i helgen har jag bestämt.
Så här får ni lite planer va jag tänkt göra.
Lörda: träning, sova med Lollo .
Jag skulle sovit med kusse men jag glömde bort det....
Jag har sämst minne i hela världen !
Söndag: Va med Lollo ett tag sen hem och baka bullar !
Sen hinner jag nog inte mer så mycket mer, ska försöka sticka lite med.
ska kolla klart på Arn nu som jag kolla på i typ tisdags :P
Kanske skriver lite imorn innan jag går till Lollo.
Hare gött puss oh god natt.

skägggg



valborg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0