film film film

Jag och Bull åkte till stan ett tag då :D
Vi gick och åt och sen gick runt och kolla lite.
Vi skulle inte köpa nått speciellt egentligen men vi hade lust att åka in bara.
Och tur va det , för ull iallafall ;) Hennes mobil va klar, så vi gick och hämta ut den.
Snacka om mycket skratt !
Sen när vi åkte hem så gick vi hem till bull och la oss och kolla på Sommaren med Göran.
Den va sjuktlänge sen xd
Fast jag kolla i en halvtimma eller nått jag gick hemmåt sen för att träffa älskling och albin som jag har saknat ! :)
Haha dom hade följt efter mej ända sen hemifrån bull , på nått vis hade jag känt på mej det .
Men jaa dom skrämde mej iallafall eller jag skrämde mej själv kanske jag ska säga.
Jag vände mej om när jag va typv klätterställingen så cykla dom bakom mej haha :P
Så vi gick in till mej och kolla på film.
Mirrors 2
Wrong Turn.
The Strangers.
Dom var rätt bra alla tre , fast den bästa va nog mirrors 2.
De andra va bra men lite konstiga.
Iallafall the strangers det va verkligen en sån film man måste va med hela tiden för att förstå.
Fast den va lite seg så man orkade  inte riktigt.
Men det va rätt bra iallafall.
Men jag tänkte lägga mej och och kolla klart på Sommaren med göran hehe den är så härlig ^^
Hörs imörn !
Hare gött kära bloggläsare.

pussss


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0