Glöggen heter blossa

Korv bloggen.
Nä skoja , men hej.
Skolan har vart helt okey idag är det ju den bästa dagen , den gick grymt fort :P
Först HK , gjorde pasta och nått köttfärsgrej , as gott !
Tog hem receptet så ska nog göra det hemma nån gång till familjen ;)
Sen Idrott , Dans xd
Rätt kul för man garva typ åt va man gjorde och hur man måste ha sett ut hur man dansa, iallafall jag :)
Sen Lunch jag åt ingenting , va inte hungrig.
Vi satt i cafeterian och körde banka bäver :D
As kul !
Sen franska skit korv säger jag bara. Ni vet ju va jag tycker , men en sak som var bra va att man kunde göra glosorna till måndag eller va det va istället :D
Sen Profil ,det va nice , vi körde upp våra låtar , Don't stop believen gick as bra den är grymt kul att köra , det är den andra med men jag är skit dålig på den!  :(
Jaja får öva som en galning.
Efter skolan gick vi till studion , jag och bull , hehe äntligen kunde vi ta bort låten (a) För jag kunde verkligen inte sjunga den !
Så nu ska vi köra nån jul låt istället ^^
Efter det gick jag hem till Elsa , vi skulle ut och sälja julskärvar eller va dte heter , vi skulle möta några vid park.
Vi stod där ute i en timma , men ingen kom.... jättemysigt ! Kände inte våra tår , så vi sket it och gick in.
Jag drog efter tjugominuter för att jag skulle hem och äta och lite så.
Har badat i typ en timma och suttit här , ska gå och lägga mej snart.
Hare gött ,sov gott pussss oh hej

skägggg

as long as you love me , i will be happy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0