Green ass

Efter att hampus jag och pappa käka så åkte jag till bull.
Vi skulle köra anden i glaset , haha feg som jag är ville inte jag ,
men jag gav med mej :P
Fast det funka inte ?
Haha så vi satte oss vid datan.
Sen va rt jag grymt sugen på godis så vi cykle ner till Shell lite snabbt och köpte  lite godis,
bull köpte glass.
Satt vid datan och snacka med massa på skype.
sen vid halv tio eller nått så kom hennes mamma hem , då va jag tvungen att dra för att de ska till Ullaredet (som jag kallar det ) klockan tre i natt.
Så dom skulle typ gå och lägga sej då.
Jag satte mej här , jag har inte så mycket annat att göra (a)
Lyssnar på musik och lite sånt.
Ingen är social på msn dock då men aa -.-
Får hitta på någe.
puss hare gött !


peace


;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0