Grööön

Hej idag är det tisdag.
Skulle bara upplysa dom som inte fattat det än ;)
Skolan va helt okej idag , as segt att komma upp på morgonen , som alla andra mornar.
Slöjd idag :D
As kul äre fan .
Lunch efter det fy fan va äckligt xd
Jag åt sallad , det av nån köttgryta till slaim.
Innan slöjden hade vi svenska , kolla klart på Bäst i Sverige och skrev svar på frågor om filmen.
Sen So , det är inte så kul just nu tycker jag inte , USA kör vi på nu , inte så kul xd
Efter Lunsch so igen och sen hem.
När jag kom hem satte jag mej och käka lite.
Sen damsuga hela huset , skit kul.... NOT !
Plugga som tusan.
Har Engelska glosor imorn , franska glosor till på tors dag och Hemkunskaps prov på torsdag.
Och sen matte omprov nästa vecka -.-
SKÄGGSKOLA !!
Hatar det av hela mitt hjärta.
Senare sen kom felicia och therese.
Vi skulle kolla på Paranormal Activity.
Therese hade inte sett den så vi kolla på den^^ Typ sjunde gången jag kolla på den ? xd
Felicia Berätta lite om tvåan , den värka grymt bra !!!!!
Hon sa att den va as bra.Lisa och Jenny kom hit ett liten stund och kolla slutet haha fett kul .
Sen gick vi ut ett litet tag.
Stod där ute i kylan och gjorde inte så mycket.
Alla skulle dra nån stan så jag stack hem och käka , nu har jag pluggat lite till .
Ska fortsätta senare tror jag :(
Men jaja.
HAre gött puss oh hej.

skägggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0