Helena och jag is tha shiet !

Lollo och jag hade grymt kul måste jag säga ! :P Haha vi började typ direkt att dricka te , älskar att göra det hos henne, det äe godare på nått sätt ? xd
Men sen satte vi oss vid datan och spela ett spel som heter Run.
Vi satt och spela det till typ tolv på natten xd
För att vi ville klara till Bana 50 :D
Men vi lyckades inte :( Vi satt i en timma och försökte klara av bana 49 :O
Det där spelet är dampframkallande.
Vi satt och va skit förbannade för att det inte gick !
Hahaha men vi garva som fan åt det .
Sen gick vi upp och kolla på Grease, vi va skittrötta så vi stängde av vid ett och somna :P
Idag vakna jag vid typ halv elva.
Lollo hade redan vaknat hon låg där nere och kolla på tv.
Haha vi gick ner direkt och spela spelet :P
OCH LOLLO KLARA BANAN !!!
Fast nästa var inte så lätt heller -.-
Men vi gick upp och kolla klart på grease.
Sen va jag tvungen att dra.
Nu ska pappa och jag åka och handla det sista till bakningen :D
Sen blir det bullar !!
hare gött puss oh hej

skägggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0