Hos älskade bull

Jag gick till bull typ vid 2 eller nått.
Hade ju kommit på att jag kunde sätta in min mobil i min stereo med hjälp av USB så gick och lyssna på jävligt hög volym ;)
Musik oh gud va jag älskar det !!!
Jag och Bull har haft grymt kul.
Vi har vart ute och crazat oss lite , ni vet hur vi är ;)
Vi har inte tagit några bilder ;o
Men skit samma ^^
Vi sitter och kollar på Nickelodion haha det är faktiskt lite bra ibland så mobbas inte !
Är as trött haha ,Bulls säng är så skön.
Jag saknar älskling så himla mycket.
Vill träffa han snart....
Så älskling , RING MEJ !!!! :)
Ska vara lite social nu.

Hare gött pussss

Everytime I think about you I jump of happiness <3


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0