Huvudvärk

Herregud vilken huvudvärk jag har !
Blä usch på det.
Sitter och letar efter bra piano låtar ,som jag kan sjunga.
jag orkar inte gå och sova nu !
Är inte trött bara seg.
Hatar huvudvärk.
Gillar inte denna snö heller!
Nu har det liksom kommit massa :o
Och så ära slask typ blandad med vanlig.
Herregud va jag är trött då !
Usch.
Imorn är det konfa, kul att gå från skola dit, det kommer säkert snöa imorn med.
Jaja får väl va lite glad för snö kan va kul ibland.
Ska nog lägga mej och kolla på film eller nått.
Hare gött puss oh hej.


skäggggg




jag saknar sommaren som in i helvet ! en stor puss på sommaren ;*

Kommentarer
Postat av: felicia

stolt hoppare! :P

2010-11-10 @ 20:46:06
URL: http://jambal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0