I wanna say sorry

Herregud. Snö överallt.
Det har snöat hela dagen änsålänge !
Och jag tycker snön är för tidig.
Mina skor är as hala och inte vatten täta för fem öre hahah :P
Så det går inte så bra för mej xd
Jag lyckas alltid ta skor som är as hala ? ;o
Skolan var helt okej , jag älskar inte tisdagar men de funkar för man slutar tidigt.
Hade so prov idag då.
Det gick rätt så bra.
Jag va klar tjugo i och vi sluta tio i.
så fick gå lite tidigare :)
Slöjd idag med , älskar att sticka vantar !
Det är fett kul , fast jag är ju klantig så det går väl sisodär.
När jag kom hem så la jag mej i mitt rum direkt med resten av pepparkaksdegen och käka och kolla på film.
Det ör svin kallt !
Och mina fötter va as kalla när jag kom in eftersom de var dyngsura.
Haha jag fryser fortfarande om mina fötter.
Dem går typ inte att värma med bara filt.
Vet inte va jag ska hitta på nu , för jag har redan sett på Robin Hood och 7 Miljonärer och har inte lust att ser mer film , inte ensam iallafall.
Men det kommer nog bli så för har inget annat att göra :P
Nu vart det långt inlägg nu igen !
Men jag tycker det kan va lite kul ibland att skriva långt :)
Hare gött puss oh hej.

skäggg




bby ;* <3

Kommentarer
Postat av: Iddddddaa ;)

Alltid :D :*

2010-11-09 @ 20:58:01
URL: http://pprassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0