I want you by my side

HEj.
Måndag idag igen då, och skola.
Jag måste säga det igen , jag hatar skolan det är ett rent helvete.
Så himla mycket läxor och prov typ hela tiden.
Usch.
skolan gör mej sur.
Kollade på Niornas musikal idag , hehe den va lite bra , fast dom andra som vart har vart mycket bättre...
Men den va bra också.
Sen efter skolan så gick jag hem och typ la mej i soffan direkt.
Skulle plugga men jag orka verkligen inte så himla trött!
Så jag la mej och kolla på John Tucker must die.
Lite rolig film det där.
Käkade upp helgens godis (a) Det va gott :D
Haha och innan musiken idag så gick jag emelie Lisa och Karin till Konsum jag köpte ett glasspaket och käka upp det mesta själv hahhaa snacka om att jag är tjock :P
Men lite måste man få unna sej .
Fortfarande fett trött xd
Får se vad som händer sen .
Hare gött puss oh hej.

skäggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0