i will walk for you

Legat och segat hela dan typ :P
Vid fem eller nått sånt så kom älsk och albin och kolla på film med mej ^^
Passa bra för jag frös :)
Efter filmen låg sattg vi och snacka lite , dom spela piano xd
Va lit kul.
Sen skulle dom dra.
Satte mej vid tv:n och ska sätta mej där snart igen för att En Beck film börjar snart , Den svaga länken.
Den är jätte bra !
Skola imorn igen .
Blä säger jag bara.
Orkar verkligen inte !

Måste få ur mej lite nu.

Fan helvetes jävla skägg.
Blir så irriterad på mej själv.
Hatar att det ska va så.
Jag vill inte .
Jag har ljugit för mej själv hela tiden.
Vill så gärna att det ska vara sanning.
Asså det är inte bra , jag är en Idiot , hur fan tänker jag ?
Hatar mej själv.

Lite bajs.

Men nu ska jag kolla tv
hare gött puss oh god natt.

skägggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0