Ida bästa :D

Skolan va helt okej , Hemkunskap först, prov...
Gick väl sådär ? :P
Gjorde äpple kräm efter det , frida och jag ägde sönder !
Hehe fick dagens kök också :)
Sen Idrott as kul !
Vi körde vollyboll och Golden eye.
Det va typ 5 stycken först som körde vollyboll det va as kul när det inte va så många för då kunde man röra sej mycket mer  !:)
Fast det är ju kul att köra vanligt med.
Sen lunch - Risgrynsgröt.
Franksa - glosor gick skit.
Profil - va as kul :P Fick sluta tjugo i tre :D
Ida Hängde med mej eftre skolan , hehe snacka om att vi hade kul , jag har alltid sånt damp när jag är med henne :P
Jaa vi garvar ju iallafall, Kolla på Paranormal Entity as grym film ! Den va läskigare än paranormal ! :D
Skit bra va den , så den rekomenderas !
Hehe Ida och jag va skit rädda xd
Sen satt vi och snacka , skulle köra guitar hero men det funka inte -.-
As crazy , hon tog 18.20 bussen hem , nu ska jag sticka lite tänkte jag.
Hare gött puss oh hej.

skäggg



;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0