Jag tänker alltid på dej när sommaren slår ut

Fredag igen då :D
Skolan va rätt bra.
IUP.
Bild
Profil , körde helklasslåten - Waka Waka.
Lunch ,
matte.
Kemi prov , gick skitdåligt...
Pluggat för dåligt nu igen.
Förstår mej inte på No.
Sen va det so va rätt kul So brukar gå fort :D
Hem!
Äntligen helg igen , fast helger går alltid så jäkla snabbt :o
Ska kanske sova hos Älskling imorn.
Jag är as trött :P
Men pallar inte sova än.
Vid typ 5 eller något drog jag till Bull :D
Vi gick till Ica, satt och snacka, sen kom Simon.
Vi satt uppe på hennes rum och snacka, sen skulle jag hem och hjälpa Hampus
med maten , vi gjorde tacos.
Sen drog jag till Bull igen.
Vi satt och snacka sen kolla på vi Idol.
Jag drog lite innan elva.
Har suttit och stickat massa och kollat på Välkommen åter :P
Sitter och Lyssnar på Per Gessle , det är lite härlig musik , diggar texterna.
En av mina favvo låtar av honom,eller ja dom :P :
Gyllene Tider - Tuffa tider

Men ska nog gå och sova snart , as trött efter veckan asså !
Hare gött!
Puss oh god natt.

skägggg

tycker om när du tar på mej


älskar er ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänker alltid på dig när vintern slår igen

2010-11-29 @ 16:29:20
URL: http://pprassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0