jag vill va bättre men jag kan inte

Hellojsan.
Har nyss kommit hem från konfan , det är ju onsdag va !
skolan har vart het okej.
Arbetspass. Satt och läste.
Engelska , vi håller på med Australia.
Idrott - vollyboll :D
Franska - fett tråkigt.
Lunch - Kyckling ris och curry sås.
Svenska - Kollar på film , Bäst i sverige haha jag kan det typ utantill har typ sett den två tusen gånger :P
Matte - aldrig kul med matte men jag har skitkul eftersom jag sitter med Ida , fast jag jobbar ju också klart !
Sen va det slut på skolan.
Och så självklart så ska man kasta snöboll när man kommer ut haha det är kul att kasta men inte få på sej.
Gick till konfan.
Vi kolla på film där med , det va rätt så skönt men kände att jag gärna hade gjort nått annat för att när jag låg och kolla på film så vare inte så skönt för jag fick ont i ryggen på vilket sett jag en låg.
Jag har as ont i nacken nu också-.- Vet inte varför riktigt ?
Jaja jag har ingen aning om vad jag ska göra nu ?
Hade velat va med älskling och albin men dom svarar inte .
Nu måste jag lägga ner en massa petter låtar på min mobil :D
hare gött puss oh hej


skäggg




Kommentarer
Postat av: taggen

leverpastej

2010-11-10 @ 19:35:41
URL: http://pprassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0