Let me be

Nu tänkte jag gå och lägga mej , skit trött !
Imorn är det typ den roligaste dagen på veckan :D
Hemkunskap första , vi ska baka bullar ! ^^
Nu på kvällen så va jag med albin ett tag iallafall :D
Så himla fett kul vi stog och höll på med snön kasta snöboll och snacka herregud va kul det va ,
jag skratta så jag tjöt.
Brorsan min alltså!
Den bästa bror som finns ♥
Jag frågade sebbe om han ville va med oss ett tag men det vart lite segt så vi hann inte "/
Och sånt gör mej arg eller inte arg men jag får skuldkänslor, asså att jag sa att han kunde komma men sen när han går ut så blev klockan för mycket usch jag känner mej så dum av att göra så.
Men jaa kan tyvärr inte göra nånting åt det.
Mamma och pappa gör ju om i hallen utanför mitt rum, och dom har ju satt upp garderoben nu , eller pappa jag och mamma kanske man ska säga ;)
Pappa och jag gjorde mest , han byggde jag hjälpte honom rätt mycket.
Men iallafall , de rensa ju ur garderoben dom hade innan och de slängde lite , jag fick två tröjor av pappa !
Två mjukis tröjor jag älskar dom ! Älskar verkligen sånna tjocka härliga tröjor !
De ska vara i L då är dom perfekta.
Men nu måste jag blåsa håret lite innan jag går och lägger mej , hare så gött puss oh god natt ! ♥



Kommentarer
Postat av: linn

trött på din header ? nu har du chansen att vinna en ny ! klicka bara på länken nedan: http://llinnaandersson.blogg.se/2010/november/vinn-en-ny-header.html#trackback

2010-11-11 @ 13:56:30
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0