magen

Halloj , varför känns det som att jag inte har bloggat på ett tag ?
Har nog inte det förresten.
Man hinner ju inte nu ;o
Men iallafall:
Igår så va det ju tisdag , kortdag.
Då hängde jag med felix in till stan.
Han skulle kolla på någon tröja , som inte fanns dåck "/
Men vi kolla runt på annat håll.
Jag hatar att  inte ha pengar -.-
Vi åkte hem vid typ halv fem eller nått det va grymt kallt och vi va klara.
Kom hem typ vid fem tåget va lite sent.
Påvägen hem messade albin.
Så han och älsk kom över till mej när jag hade kommit hem , vi la oss med bullar och dricka och kolla på film :D
Paranormal Entity , den va typ inte bra denn gång :O
Men jaja.
Dom drog vid sju eller nått , skulle hem och plugga.
JAg satt mej och åt och sen duscha jag.
Spela lite piano och sånt.

Onsdag :
As trött på morgonen asså , (som alla andra dagar ;) )
Först hade vi arbetspass,matte omprov då , det kommer nog gå bra tror jag.
Sen engelska.
Idrott. Bad.
Va inte med .
Det är ju den tiden i månaden man inte kan det ;)
Så gick promenad med Älsk , sebbe och Lennon.
Snö kasting självklart , på mej mest ....
Haha sen knuffa sebbe ner mej i en snöhög så jag hamna på höften på en is kocka!
Så har grymt ont fortfarande.
Drog hem sen , as ont i magen !
Så nu ligger jag i min säng och kollar på film , hitta lite chips också (a)
Jaa jag är svulll :P
Får se om det blir någon konfa sen beror på hur jag mår.
Skriver ikväll om jag orkar och hinner.
Hare gött , puss oh hej


skägggg


Hihi en bild på frida och mej i sommras ^^ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0