min humor asså ! :P

jag kan inte äta frukost ....
För jag tänker på dig <3
jag kan inte äta lunch....
För jag är kär i dig <33
jag kan inte äta middag....
För jag älskar dig <333
jag kan inte sova..
För jag är så jävla hungrig... xD
----------------------------------

Varför snusa när man kan röka?
Varför röka när man kan knarka?
Varför knarka när man kan dö?
Varför dö när man kan leva?
--------------------------------


Har Man Ingen Mössa Blir Man Förkyld
Är Man Förkyld Så Blir Man Troligen Hes.
Är Man Hes Så Måste Man Viska.
Den Som Viskar Han Ljuger.
Ljuger Man Åker Man I Fängelse.
Åker Man I Fängelse Så Börjar Man Troligen
Knarka.
Knarkar Man Så Dör Man
Så glöm för i helvete inte mössan!! xD
--------------------------------------------
Sanning nr 1. Du kan inte nå alla tänder med tungan.

Sanning nr 2. Alla idioter som läste den första sanningen kommer att prova.

Sanning nr 3. De upptäcker att sanning nr 1 är en lögn.

Sanning nr 4. Du ler nu för att du är en idiot.

Sanning nr 5. Snart kopierar du det här så att alla andra idioter kan läsa det.

Sanning nr 6. Du har fortfarande ett fånigt leende i ditt ansikte.

erkänn du gick på den? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0