min kärlek till dej

När jag kom hem till bull så va hon med sin bror hos grannen , de skulle göra nått, jag satt i köket och prata med hennes mamma :)
Fick mat där , sen gick vi upp och gjorde ett video inlägg.
Sen gick vi ut , vi skulle leta efter David och Albin för ingen av dom svarade :(
Så vi gick ut och kolla om dom va ute ^^
Men nae vi hitta dom inte.
Vi fick går runt lite istället.
Gick till konsum och köpte glass , helt fel årstid för att äta glass ute men det va ju Pepparkakas Sandwich , och det är grymt gott ! :D
Eller Piparkaka ;)
NU sitter jag med bra musik , te och clementin !
Perfek det skulle va ännu bättre med ett täcke också men blir så mycket :P

Det ska bli skönt att sova sen , längtar till mitt täcke :D
Hare gött puss oh hej

skäggggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0