my garden ^^

Känns som att jag inte har bloggat på ett tag , im sorry for that.
Har vart as seg de senatse dagarna xd
Skolan va helt okej , utvecklingssamtal på morgonen.... ;o
Fast det gick bra :)
Inget spciellt faktikst.
Efter skolan drog jag och Emelie hem till mej och hämta mina skridskor ^^
Vi skulle åka.
När vi kom dit så va det nåra konstiga typer där :P
Sen kom Albin och älsk jag tykckte det va as pinsamt för jag är så jävla dålig på att åka skridskor,
Ramla det första jag gjorde typ.
Ramla tre gånger xd
Slog upp mitt sår jag har på knät , det gör ont kan jag säga !
Det stängde ju vid fem , så gick hem då.
Satte mej vid tv:n med lite ost och kex med varm oboy :D
As gött.
Sen skulle vi käka.
Gick in óch körde lite piano och nu tröttna jag så satte mej här!
Vet inte riktigt va jag ska göra , ska nog sätta på en film snart , men mamma ska sitta lite här med för att hon håller på med nått ?
Men har gött puss oh hej

skägggg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0