ojskiboiski

Sorry att jag inte har skrivit något idag !
Kommer bli ett kort inlägg nu är så himla trött.
Snabb genomgång av dagen.
Skolan piss jobbigt .
Fick byta bok på matten -.-
Vi har två stycken röd , mvg uppgifter och grön , g och vg uppgifter så jag fick byta till grön..
Gick promenad på Idrotten as kul , gick med Karin Lisa och Emelie , roliga filurer det där.
På svenskan hade vi skit kul.
Men hade lite otur då, när jag skulle stänga mitt skåp så gick nyckeln av xd
Hahahaha då garva jag så jag tjöt.
Olle : Julia , varför gråter du ?
Jag : För att jag skratta :P
Olle : haha !

så det va lite kul.
Efter skolan konfa för det är ju onsdag eller va onsdag för den är ju typ slut.
Äta goda mackor.
Gjorde inget speciellt.
Hem sen och plugga som fan
och nu är jag så himla trött så jag ska gå och lägga mej ,men jag vill inte sova på ett sätt för då är det skola snart igen xd
Men jaja snart helg.....
Hare gött puss oh god natt ! 

skäggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0