Oskar linnros

omg jag hatar min mage!
Så jävla fett ont i magen , jag har haft det i tre dagar nu.
Och det kommer lite då och då .
:thumbdown: för det !
Jag har ätit lite mat och kollat på film pluggat lite grann.
Det är fett jobbigt.
Men hampus och jag ska nog gå upp med skärp när han kommer ut från toan xd
som ni ser på Rubriken så sitter jag och lyssnar på Oskar Linnros.
Jag har hört att Daniel Adams Ray ska släppa ett album , det längtar jag till ! :)
Men nu måste jag verkligen sätta mej med pluggeriet.
BLÄ !!! Säger jag bara.
Men har ju prov på Tisdag så jag måste.
Hörs senare.
puss oh hej .


peace.

Jag sökte på bilder förut på "rasta" hittade lite saker jag önska va mitt !

dom här skorna skulle inte sitta fel ! inte dom hörlurarna heller så himla grymma !
Men dom är nog inte billiga direkt...
Drömma går ju :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0