PIANO HERE I COME !

Jag har bestämt mej nu !
Ska verkligen ta tag i detta nu , ska lära mej spela piano , okej det kommer ta jävligt lång tiud och jag lär mej mest ackord då men ändå !
SKolan har vart rätt okej , fast fredagar är inte så roliga .
Det ända som är kul är profil och bild.
Men har vart rätt lugnt.
Påvägen hem från skolan gick jag och Ida in på damshop , hahahahahahaha!
En liten mini klädaffär för tanter här i blacka.
Finns ju garn där märkte Ida igår ;)
Fast jag visste redan det xd
Vi gick in och kolla va det kosta , kosta 27 :- styck :D
Så ska nog sattsa på att köpa några rullar när jag får pengar ^^
SKa ju börja försöka sticka på en halsduk :P
Vi får se hur det går.....
Svart tänkte jag nog satsa på tror jag.
När jag kom hem satte jag mej vid pianot.
Käka lite mackor sen kom typ alla hem , följde med mamma till affären , sen satte jag mej vid pianot igen :P
Eller synten (stavning) ska man nog säga.
Nu blev jag arg :P så satte mej och skrev lite här.
kommer nog fortsätta med att spela snart.
Hare gött !

puss oh hej


skägggg 


Kommentarer
Postat av: emelie :)<3

Lovika garn?=P

2010-11-19 @ 21:02:04
URL: http://emeliesbblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej tunnare garn som är bättre till halsduksstickning :)

2010-11-21 @ 11:49:41
URL: http://pprassel.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha jag skoja ju bara pälskling :*

2010-11-21 @ 12:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0