Skriver saker på papper

Kort dag idag.
Jag vakna kvart i åtta idag :P
Så fick skynda mej väldigt mycket !
Han sminka mej och så på en kvart.
Rekord ! :D
Ida och jag gick i det väldigt kalla vädret till skolan !
Först Svenska, so.
Sen slöjd :D
Ska göra ett hårband nu ^^
Hehe och jag är inte ens klar med mina shorts sen sjuan (a)
Så får göra dom sen :)
Lunch och sen So igen .
Jag tyckte jag va jätte duktig den lektionen , jobba hela tiden haha jag vet skryter lite nu men kan man får göra ibland ;)
Efter skolan följde Ida älskling med mej till optikern.
Och ni vet ju va man brukar göra på en en optiker.
Sen hem och pluggga , har faktiskt fått in massa av Usas karta i huvudet :D
Fast kommer glömma bort  det snart igen ...
Har sämst minne xd
Måste få in franska glosorna med.
Det kommer bli betydligt svårare.
Sen efter fyra eller något så kommer Lollo och hämtar mej , vi ska hem till henne och göra nått nice:D
SÅ skriver sen när jag kommer hem från henne tror jag ^^
Daniel Adams-Ray är på högvolym ;)
Han är grym !
Men hare gött puss oh hej.

skägggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0