snö som fan

Herregud va mycket snö!!!!
När jag vakna imorse typ vid fem eller nått , så snöa det , sen vakna jag vid sju , då snöa det.
Sen halv elva , då snöade det lika mycket som förut och det har gjort det hela dan !
Så det blev att gå ut och skotta.
Det va fett jobbigt känns i ryggen nu kan jag säga...
Fryser som en hund gör jag också.
SÅ ska bädda ner mej med mitt täcke och kolla på nån film.
Hare gött puss oh hej.


hahaha är jag inte söt i mössan eller xd

Så såg jag ut när jag skulle skotta, sen när jag kom in så va mitt hår is , mina ben helt röda och jag har typ ingen röv kvar , den har typ frusit bort.

så tog på mej mys klädder ^^




skägggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0