tha blacka town

Albin Rädda min dag !!!!!
Han ringde mej ,och fråga om vi skulle göra nått , och självklart så vill jag väl det !
Vi gick till konsum och köpte glass.
Messa Mattias och Krillestoffer .
Mattias va sjuk , men Krille va med oss !
Haha fast Mattias såg vi också lite av  , för han skulle ut och lämna nånting till Kim och vi va typ där när han skulle gå så vi stog och snacka lite med han krille kom precis då med.
Asså fy fan va tråkigt jag har haft idag och det märktes för jag skratta åt typ allting som sa :P
Haha jag blir så när jag har suttit inne en hel dag och inte gjort ett piss.
Men jag lagade mat förut.
Haha pappa sa att jag fick bestämma eftersom jag skulle laga den så då blev det pomme med lax , haha min favvo rätt typ ^^

Nu ska jag bgå och hämta något att dricka tänkte jag :)

hare gött puss oh hej


peace



Bull min älskade vän , du betyder grymt mycket för mej , jag finns alltid här för dej ,
och du är alltid där för mej också.
Jag vet att du kommer klara det här.
Bill <3 Bull
I love you so much , du vet om du skulle försvinna , då är jag också borta.

Kommentarer
Postat av: Bull

<3

2010-11-05 @ 14:28:58
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0